Cenabetizm Reloaded

Geçen ay işlerden dolayı tam bir arkadaşımın nişanına gidemezken bir başka arkadaşım daha düğün yapacağını iletti. Çok ama çok sevdiğim bir insan olduğu için ve daha önceden onun da nişanına gidemediğim için o düğüne gitmem gerekti!

Düğün İzmir’ deydi. Erkenden biletleri aldım, programımı yaptım. Düğünün yapılacağı otelden oda ayırttım falan hiçbir şey ters gidemez değil mi?

Plan aynen şuydu: Pazar sabahı kuaföre gidip saç yaptırıp erkenden Kızılay’ a gideceğim ve oradaki servisler ile havaalanına geçip 4 uçağı ile İzmir’ e gideceğim. Erkenden orada olacağım için otobüs veya diğer servisleri deneyip aktarmalı da olsa otele gideceğim. Hazırlanıp düğüne geçeceğim. Ertesi sabah da çıkışımı yapıp yine erkenden hava alanına gidip Ankara’ ya döneceğim.

giphy (87).gif

SJSLKŞDFGJDFKGLHJFKGLHDLFGH, dedi evren ve her şeyi burnumdan getirdi.

Pazar sabahı kuaföre gittim ve her zaman dehşet saçlar yapan adam bu sefer saçımı resmen sıçılmış boka çevirdi. Eve gelip düzeltmeye çalıştım ama beceremedim. O arada vakit kaybettim ve Kızılay’ a gitmek için evden çıktım. Bizim ev ile Kızılay arası taşşşş çatlasın 30 dakika. 10 dakikada bir dolmuş zooorla geldi ve kızılaya tam 1 saatte vardık.

Ve o da neydi, Kızılay’ da hava alanı servisi yoktu. Henüz gelmemişti. Onu da beklemem gerekti. Ve geldiğinde ise şoka şok şoku olarak uçağı kaçıracak kadar yavaş gideceğini öğrendim.

Haldır haldır bilet işini halletmeye çalıştım, imanım gevredi.

giphy (88).gif

Bir sonraki uçakta zorla yer buldum ve sonunda İzmir’e vardığımda saat 18:30 idi. Düğün 7′ de başlayacaktı.

Yolda kaza vardı ve tamamen kapalıydı yollar. Çakal bir taksici çocuğa para vermek durumunda kaldım beni yetiştirmesi için.

Kısacası ben düğüne indiğimde saat 21:30 idi.

Ertesi gün havaalanına dönüşüm acayip kolay oldu. İnanamadım ama 20 dakikada oradaydım. Uçağın kalkmasına 3 saat vardı, rahat rahat kahvemi içebilir ve tüm olumsuz anları unutabilirdim.

Uçak iki buçuk saat rötar yaptı amk. Ölecektik beklemeden… Saat 18:30′ da anca kalktı uçak ve ben zaten saat 12:30 da havaalanındaydım. Zorla Ankara’ ya geldik ama o da neydi? Valizler yoktu… Bir yarım saat de valizleri bekledik.

Sonrası yine servis, sonrası dolmuş ve kapanış ev.

İşin en kötü tarafı da uçağın tam olarak ne kadar rötar yapacağını söylemedikleri için salondan ayrılmadan mal mal ekrana bakarak beklemek durumumuz olmasıydı. Rezalet gibi rezalet.